1. Kan ik een product eerst zien voor ik een bestelling plaats?
Uiteraard is het mogelijk om uw favoriete meubel eerst te bezichtigen voor u een bestelling plaatst. Om er zeker van te zijn dat uw favoriete meubel aanwezig is in de showroom kunt  u contact met ons opnemen.

2. Waar kan ik de meubels bekijken van Landelijkinrichten.nl?
De hoofd vestiging van Landelijkinrichten is in Huizen(NH) te Havenstraat 46. Hier hebben wij dan ook een showroom. Ook hebben wij een showroom in Almere en Ulft. In alle showrooms bent u van harte welkom.

3. Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
De levertijd van de bestelling is afhankelijk van het bestelde product. Wij kunnen leveren tussen 1 en 12 weken. Vooraf kunnen wij dit niet garanderen.
Bankstellen en eetkamerstoelen kunnen worden geleverd binnen 8 weken.  Bankstellen kunnen ook als spoedorder worden besteld, dan heeft u uw bankstel binnen 3 weken in huis. Hier zijn wel enige kosten aan verbonden.

4.Wat is bezoek op afspraak?
Wilt u een meubel bezichtigen, dan dient u vooraf een afspraak met ons te maken. Wij werken altijd op afspraak, om u de benodigde tijd te geven, om uw meubel optimaal te bezichtigen en indien nodig te proef zitten.

5. Is het mogelijk om zakelijke te bestellen?
Uiteraard is het mogelijk om zakelijk te bestellen bij Landelijkinrichten.nl. Hiervoor hebben wij uw BTW-Nummer nodig.

6. Ik heb een klacht waar kan ik deze indienen?
U kunt uw klacht indienen per mail: Info@landelijkinrichten.nl of per telefoon: 06-81144695 / 035-7513098.
Landelijkinrichten.nl staat garant voor een goede service.

7. Krijg ik garantie op mijn aankopen?
U krijgt op de door u bestelde producten de garantie zoals die door de betreffende fabrikant is vastgesteld. U krijgt bij ons een fabrieksgarantie van maar liefst 1 jaar.

8. Welke voordelen biedt Landelijkinrichten.nl?
Bij Landelijkinrichten.nl bent u aan het juiste adres voor prachtige meubels en voor een goede service.
Naast onze goede service, bieden wij u hoge kwaliteit meubelen aan tegen een scherpe prijs !

9. Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten van de meubels zijn afhankelijk van uw woonadres.
Uiteraard heeft u ook de keuze om uw bestelling af te halen.

10. Is het bestellen via internet veilig?
U kunt via het bekende / veilige betaalmethode, iDEAL bij ons betalen.

iDEAL is al geruime tijd een van de favoriete betaalmethoden voor internetaankopen. Veilig, voordelig en vertrouwd online afrekenen via uw eigen betaalrekening biedt immers veel voordelen.

Sinds 1 juli 2010 hebben organisaties ook de mogelijkheid om een link naar u te e-mailen, waarmee u naar een website toe gaat om uw iDEAL betaling uit te voeren. Een snelle, nieuwe methode die ook u eenvoudig kunt gebruiken.

11. Is binnenhuis advies mogelijk?
Uiteraard geven wij u GRATIS binnenhuisadvies. U kunt ten alle tijden de mogelijkheden met ons bespreken. Dit kan zowel per mail als per telefoon. Het is uiteraard nog gebruikelijker om bij ons in de showroom de mogelijkheden te bespreken.

Wij zijn een vertrouwde webshop, dat erkend is bij het CBW:

Meer zekerheid met CBW-erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt vele voordelen, maar vooral meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die je als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie.

CBW-erkende woonwinkels

Woonwinkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die u als consument extra goed beschermen. Ze zijn in samenwerking met de Consumentenbond opgesteld. CBW-erkende woonwinkels hanteren een erkenningsregeling met 3 garanties:
– Extra Garantie
– Veilig (Aan) betalen : U kunt zonder risico aanbetalen. Het resterende bedrag betaald u bij aflevering van uw bestelling
– Onpartijdige klachten afhandeling : Mocht je ooit een klacht hebben, dan is er de onafhankelijke Geschillen commissie Wonen.